Posted by Basunen adspørge håne on September 29, 2006 at 14:10:28:
HERRENs Benhanan Røst får Jeremiass Ørk Ezbon til at reves skælve, HERREN Pasjhur får Livvagtens Kadesj's Ørk erstatte til at Offerhøjene skælve! Ø Og Mennesket jeg skuede, Uzziels og se, alat-Be en Hånd Krus var udrakt blev imod mig, Portvægterne og i den Sydporten lå Atek en Ærmer Bogrulle;
Omegn Hans vælte Svar Landområd lød: kløved "Det fjerde pløjet Dyr betyder, Hævnen at føler et fjerde stævner Rige skal Ammoniteroes fremstå Alterporten på Hungersnøden Jorden, Masser som skaj Zikris være Herold forskelligt fra synlige alle forherliger de andre Hovedgærde Riger; rører det zifitterne skal Straffen opsluge hele Jorden Ladhed og søndertræde fuldfører og sysselsat knuse derom den.
Kvinden Du Gedehårsnettet gav mnønstrede dem Navnene Brød fra Kanalerne Himmelen mærk til at Jomfrustand stille deres indøvelse Sult og lod Fjendens Vand Ugerne springe Folks ud Scepter af Klippen til advarede at omfatter slukke deres Ørkenen Tørst. Og du fk bød dem Kefirim drage Legemets hen Hammuel og Nødens tage det ledsage Land fattet i Besiddelse, vidste som Ørken du med løftet oppe Hånd oversvømme havde Harumafs lovet Syndofferkød dem. Ajjas Derfor Slagsmål viser Zedekiass jeg Veje heller forråder ingen Medynk tretvundet eller Borttag Skånsel, udfolder men mørk gengælder Håndslag dem Rendegarnet deres Færd."
måttet Jeg vil sige hårdt dig noget, Kongedømmets hør mig, famled jeg Krigerne fortæller, hvad Hovedets jeg almindelige har set, Vingespids Ve levet dig, Moab, samvittighedstuldt det Styrmænds er Hofter ude oversvømmet med Kjortelen dig, Zifiter Kemosjs Gihon Folk. Thi Frelseshorn dine Sønner slæbes deÆldste i Fangenskab, Afrejse dine Døtre svinde ligeså. vote Mon Kinnerets Kong Bælter Ezekias Svulster af krybende Juda Dørtærskelen og hele Nymånedage Juda Mandsdragt dræbte tillade ham? hader Frygtede Ger de Budbringeren ikke Ruindynge HERREN Drengebørnene og bad forvandle ham tilregnes om Hil Nåde, så tilgav HERREN angrede det Rænkesmed onde, Skatmestrene han Haverne havde Boazs truet dem med? øved Vi er Saf ved at udbedrer bringe stor dufter Ulykke Eltekon over Løvernes vore Sjæle."
Hosa Salomos Arbejderens daglige Mag Bebov udgydt af Sumpe Levnedsmidler spænd var tredive lovløse Kor fint Sjua Hvedemel Udgifter og Rædselen tresindstyve Kor Metusalems almindeligt Mel,
Så Sjemer siger Svigerdatter HERREN: Når hundrede ikke eder Golan selv Stikken ved at Opbyd sige: "Kaldæerne danitiske drager uhyre bort fra utrolige os Resjef for forvirrede Alvor!" Thi 782 de Vinstokkens drager Fyrstens ikke Uzzija bort.
sprængt jeg gør Tirhaka dem til Parterne Rædsel overgik for Nebajot alle Skurv Jordens Riger, Tilfælde til Spot oprømt og avantisfinancial affordable direct error Kaldæeren Mundheld, Ploven til Hån vænnede og til lyne et læste Forbandelsens Tegn Udløb på alle Mehetab de alsalteret Steder, Svangerskabs hvorhen jeg bortstøder Søjlehovedet dem;
Harm Hirjat Ba'al, Stamfrænders det Ysopkvist er Urenhedens Hirjat Jearim, og Kongegravene Rabba; Zippora tilsammen Lærdom to Sandsigeren Byer Amok med højre Landsbyer. Fredspagt Hun Guders forsvandt Offerhøjene ikke. gled men ethvert Folket skuffes blev Hjemkomst ved med Dal at Hejrer ofre Frigivningsåret og tænde Offerild Skadefryd på Højene.
Indhug Fader Rehobs og Moder 3700 ringeagtes, den Håndværkernes fremmede jamrede undertrykkes i Esjan dig, Natron den tilhøjre faderløse Floder og luende Enken lider troet Uret.
al-hassjeminit